måndag 16 mars 2009

Måndag



Nähä!

Nu i vecka 12 skulle jag egentligen ha åkt på studiebesök på fängelset i Karlskrona men nu verkar det inte bli av iaf. Men jag får väl se, veckan är dock inte slut än.

Min mentor/lärare i socialt behandlingsarbete ringde och vi diskuterade detta här och det planerade besöket som förmodligen inte blir av och kom överens om att lägga in en annan uppgift istället. För tanken var att jag skulle skriva om mitt besök på fängelset men nu skall jag i stället sätta "en dag på kåken" i ett praktiskt exempel då jag är den intagne och jag får bestämma mitt brott och sen reflektera över vad det vill säga att sitta inne och hur jag tycker att det valda brottet skall behandlas. Och detta tycker jag låter toppen. Publicerar vidare utdrag i mitt arbet vid ett senare tillfälle.


Ja ja, nu får det räcka med ord från min sida.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar